Facility for Future 2018: een boost voor het nieuwe facilitaire DNA

Facility for Future, hét driedaagse inspiratie-event voor facilitaire vernieuwers, opent op 19 september 2018 voor de tweede keer haar deuren. In een hoogwaardige ambiance en met aansprekende nationale en internationale sprekers van zowel binnen als buiten het vakgebied, is dit tweedaagse event met een extra side-event een ‘must’ voor alle vernieuwers en andere betrokkenen rondom het faciliteren van de werkplek en de werkomgeving van morgen.

Met de lancering van het hoofdthema ‘Het Nieuwe Facilitaire DNA’, de installatie van een Content Board en de presentatie van de nieuwe look & feel worden de contouren van de tweede editie van Facility for Future langzaam maar zeker zichtbaar. De makers van Facility for Future dagen alle deelnemers uit zich te verwonderen, de huidige kaders ter discussie te stellen en vooral deel te nemen. De ambitie is een innovatieboost voor de werkplek en werkomgeving van de toekomst en dat kan alleen samen.

Het Nieuwe Facilitaire DNA
Zowel in de aanloop naar als tijdens Facility for Future gaan de vernieuwers aan de slag met het DNA van de werkomgeving. Dit DNA zit ingenieus in elkaar en vraagt samenwerking met verschillende disciplines en vanuit verschillende thema’s. Disciplines zoals ICT, HR, Asset Management, Mobility Management en Vastgoed zijn allemaal betrokken bij Het Nieuwe Facilitaire DNA. De tweede editie van Facility for Future draait om het verkennen en leren kennen van de medewerker van de toekomst, de technologie waarmee we werken en de omgeving waarin we werken en ontmoeten.

Content Board geïnstalleerd
FMN draagt als onafhankelijke beroepsvereniging voor het facilitaire domein de verantwoordelijkheid voor het programma, dat zowel qua inhoud en samenstelling als kwaliteit aan moet sluiten bij het hoofdthema en de bezoeker inspireert en uitdaagt. Voor de beoordeling van het programma heeft FMN daarom een Content Board ingericht, waarin – naast vertegenwoordigers vanuit FMN en betrokken marktpartijen – ook onafhankelijke experts en adviseurs participeren zoals Saskia Nijs (Vrije Universiteit Amsterdam, het Financieele Dagblad en Philips), Liesbeth Smit (B. Amsterdam; Booking.com en Regus) en Paul Iske (Universiteit van Maastricht, Instituut van Briljante Mislukkingen).

Facility for Future nodigt deelnemers van harte uit suggesties en wensen kenbaar te maken. Via een ‘call for presentations’ worden relevante organisaties en inure.

Nieuwe look & feel
Het inspiratietheater voor Facility for Future 2018 is het tegen die tijd compleet vernieuwde Brabanthallen. Een state-of-the-art-locatie als het gaat om het omtoveren van contentconcepten in hoogwaardige ontmoetingen, co-creatie en interactieve podia. Ook de website van Facility for Future heeft inmiddels een nieuwe look & feel, waarmee invulling wordt gegeven aan de inspiratie- en innovatiegedachte van Facility for Future. De website zal de komende periode verder worden gevuld met de programmering en de dialoog opzoeken met bezoekers, sprekers en partners.

Over Facility for Future
Facility for Future is ontstaan vanuit een behoefte binnen de facilitaire branche en wordt onder regie van FMN georganiseerd. De tweede editie van Facility for Future wordt mede mogelijk gemaakt door een consortium van vooraanstaande, innovatieve facilitaire bedrijven zoals ISS, Sodexo, Hutten en BAM FM.

Het evenement blijft gratis te bezoeken voor het publiek. Verschillende programmaonderdelen kunnen alleen op uitnodiging of tegen betaling worden bijgewoond. De organiserende partijen streven met deze tweede editie naar meer dan 4.000 bezoekers. De eerste editie trok ruim 4.000 unieke bezoekers en werd door de bezoekers gewaardeerd met een 7,5.

Facility for Future wordt van woensdag 19 tot en met vrijdag 21 september 2018 gehouden in de vernieuwde Brabanthallen ‘s-Hertogenbosch.

Meer informatie: www.facilityforfuture.nl

Datum en tijdstip:
2018-09-19T00:00:00 2018-09-21T00:00:00
Locatie:
Brabanthallen
Adres:
Diezekade 2
5222 AK 's Hertogenbosch
Aanmeldperiode:

< terug naar de agenda